Markel Etxebarria| EKA/ACUV: Pandemia garaietatik egiteke dauden errreklamazioak
Ezagutzen al ditugu kontsumitzaileon eskubideak? Markel Etxebarriak enpresen iruzur, eta informazio nahasgarriari aurre egiteko erraminta berriak ekarri dizkigu gaurko kolaborazioan.
Pandemia garaiak ahaztu nahain ibili gara azken urteotan. Baina bere itzal luzea gainean dugu oraindik. Mundua gelditu zenean, kontsumoak ala egin zuen ere. Baina zer gertatzen da garaian antolatutako bidaiekin? Edo asko pentsatu gabe erositako produktuekin?
Markel Etxebarriak erreklamazioei buruz hitz egin digu gaur. EKA/ACUVetik kontsumitzaileei gogoratu nahi izan diete epea iraungitzear izan ahal den arren, pandemiatik bost urte pasa diren honetan, oraindik garaiz izan daitekela erreklamazioak jartzeko. Hegaldiak, hainbat produktu, gauzatu ez ziren zerbitzuak (hotelak, ekintzak edo ebentuak) eta abonu edo kuotak (gimnasioa, akademia…) erreklamatzeko aukera dugu kontsumitzaileok. Hala jakinarazi digu Kontsumitzaileen Elkartetik Markelek. Laguntza behar izatekotan haiengana jotzeko deia egin dute elkartetik.
Kolaborazioa hemen entzungai:
Hala Bedi babestu nahi duzu?
Hala Bedin proiektu komunikatibo libre, komunitario eta eraldatzailea eraikitzen ari gara. Egunero, ehundaka gara proiektuan parte hartzen dugun pertsonak, eragiten digun errealitatea behatuz eta hura eraldatzen saiatuz, herri mugimenduekin batera.
Gure edukiak libreak dira, inork ez digulako agintzen zer argitaratu dezakegun eta zer ez. Eta eduki hauek dohainik eta modu libre batean zabaltzen ditugu, hedapena, elkarbanatzea eta eraldaketa helburu.
Halabelarririk gabe, Hala Bedi ekonomikoki sostengatzen duten bazkiderik gabe, hau ez litzateke posible izango. Egin zaitez halabelarri eta babestu Hala Bedi!