Markel Etxebarria| EKA/ACUV: Pandemia garaietatik egiteke dauden errreklamazioak
Ezagutzen al ditugu kontsumitzaileon eskubideak? Markel Etxebarriak enpresen iruzur, eta informazio nahasgarriari aurre egiteko erraminta berriak ekarri dizkigu gaurko kolaborazioan.
Pandemia garaiak ahaztu nahain ibili gara azken urteotan. Baina bere itzal luzea gainean dugu oraindik. Mundua gelditu zenean, kontsumoak ala egin zuen ere. Baina zer gertatzen da garaian antolatutako bidaiekin? Edo asko pentsatu gabe erositako produktuekin?
Markel Etxebarriak erreklamazioei buruz hitz egin digu gaur. EKA/ACUVetik kontsumitzaileei gogoratu nahi izan diete epea iraungitzear izan ahal den arren, pandemiatik bost urte pasa diren honetan, oraindik garaiz izan daitekela erreklamazioak jartzeko. Hegaldiak, hainbat produktu, gauzatu ez ziren zerbitzuak (hotelak, ekintzak edo ebentuak) eta abonu edo kuotak (gimnasioa, akademia…) erreklamatzeko aukera dugu kontsumitzaileok. Hala jakinarazi digu Kontsumitzaileen Elkartetik Markelek. Laguntza behar izatekotan haiengana jotzeko deia egin dute elkartetik.
Kolaborazioa hemen entzungai:
¿Quieres apoyar a Hala Bedi?
En Hala Bedi construimos un proyecto comunicativo libre, comunitario y transformador. En el día a día, cientos de personas participamos en este proyecto, observando la realidad que nos afecta y tratando de transformarla junto a los movimientos populares.
Nuestros contenidos son libres porque nadie nos dicta qué podemos publicar y qué no. Y porque difundimos estos contenidos de forma libre y gratuita, con el objetivo de difundir, compartir y transformar.
Sin halabelarris, las socias y socios que apoyan económicamente a Hala Bedi, esto no sería posible. ¡Hazte halabelarri y apoya a Hala Bedi!